Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Andělka
Dobrý den, Jsme s přítelem dva roky, máme se moc rádi a máme hezký vztah. Bohužel máme ale problém v sexu. Respektive spíš já, protože nemám orgasmus a nedokážu se úplně uvolnit. Přestávám mít hodně často i chuť na sex. Třeba na to myslím, chtěla bych,ale když na to přijde jako bych většinou ztratila zájem. Přítel někde četl, že za to může v některých případech hormonální antikoncepce. Je to možné? Prosím poraďte mi, už nevím, co dělat. Trápí nás to oba dva. Děkuji


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Turistický průvodce aneb Co zabalit na cestu do Asie