Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Renek
Dobrý den, je mi 33 let a mam dost velký problém s erekci. Už asi 5let na sobě pozoruji čim dal horší erekci, ale posledni rok je to horší a horší. Nedávno jsem si našel přítelkyni a i dyž mě moc hodně přitahuje tak mam hrozne problémy s erekci. Buť se nestopoří vůbec a nebo jen na půl. Jsem asi půl roku po operaci páteře a beru spoustu léku. Když jsem se snažil léky uplně vypustit, tak problémy byly stále. Přítelkyně mi dost s tímto problémem pomáha, ale vadí mě to čim dál víc.Chci se zeptat jestli to mohou být ty léky a nebo to může bý po té operaci, ale z druhé strany problémy začely už dřív než byla ta operace. Jsem z toho už dos zoufalý.Děkuji předem za radu co to může být a jesli je nějaké řešení.


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Arabské trhy aneb Skrytá rizika číhající na turisty