Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Katka
Dobrý den V posledních pár měsících jsem tak nějak úplně přestala mít chuť na sex. Ráda bych věděla co to mohlo způsobit. Sama si s tím nevím rady. Nejdřív jsem si myslela že to může být následek hormonální antikoncepce, tak jsem jí vysadilo, bohužel se ale nic nezměnilo. Ani to není tím že by jsme se s partnerem nějak hádali nebo mě nepřitahoval. Dřív jsem měla na sex chuť pořád, ale v té době jsem taky nedokázala dosáhnout orgasmu, a teď už to jde úplně normálně. Mohla by to být příčina? Děkuji za odpověď


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Kam za teplem? Nejoblíbenější destinace českých cestovatelů