Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Tereza
Dobrý den Jsme spolu s přítelem přes pět let, zpočátku jsme se sexem neměli žádný problém, ale asi po třech letech jsem postupně ztrácela chuť na sex. Přestože mám přítele pořád stejně ráda, tak v současné době už na sex nemám náladu vůbec. Je mi 21 let a od 15 beru antikoncepci. Po konzultaci tohoto problému s mojí gynekoložkou jsem dvakrát změnila anti, vždy po půl roce, ale k žádné změně nedošlo. Nedostatku chuti ještě předcházely problémy se zvlhnutím a následnou bolestivostí při styku. Tímto jsem si asi vypěstovala až averzi k sexu. Může být nedostatečná vlhkost způsobena antikoncepcí ? Nevím jak tuto situaci řešit, přítel o všem ví, je tolerantní , zkoušeli jsme různé lubrikanty, ale nepomohlo to. Můžete prosím poradit ? Děkuji Tereza


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Turistický průvodce aneb Co zabalit na cestu do Asie