Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Eliška
Dobrý den.Je mi 19 a můj problém je semnou už od mého prvního pohlavního styku(trvá již 2,5 roku).Pokaždé kdy do mě přítel ejakuluje a vytáhne penis přichází ukrutná bolest,štípání a pálení v pochvě trvající i několik hodin(podle délky styku).Pravidelně užívám hormonální antikoncepci.Při poševním vyšetření mi byla zjištěna kandidóza ale i přes léky jsou mé problémy stále stejné.Navíc mám problém s jakkoukoliv chemickou látkou v pochvě(lubrikant,masti,sprchové gely,vše)dochází k pálení a štípání.Výtok mám normální,jiné problémy nemám a celkově se cítím zdravá.Gynekolog mi doporučil octové výplachy a umývání intimního prádla v octu.Dále užívání laktobacilů(orální i čípky),sexuální abstinenci nic z toho nepomohlo.Při jednorázovém podání mycomaxu na odstranění kandidózy se problémy na 75% zlepšili ale po době účinku tablety (3týdny) vše přišlo opět do normálu.Zkoušela jsem i jeden typ alternativní léčby(detoxikace podle výzkumu Mudr.Josefa Jonáše) ale také to nemohlo.Jsem už pravdu zoufalá a nevím kam se svým problém obrátit.Ráda bych uvítala jakkoukoliv radu.Děkuji předem za odpověď


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Polévka s vůní orientu: jak si připravit domácí Pho Bo