Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Jana
Dobrý den, jsem už tři měsíce po porodu a nedávno jsem začala užívat antikoncepci Azalia pro kojící. Užívala jsem ji asi devět dní, ale poté jsme se stěhovali a já tabletky někde ztratila. Deset dní jsem je tedy nebrala a při sexu jsme si s přítelem dávali pozor. Poté jsem tabletky konečně našla a začala je brát zase od toho dne, kde jsem skončila. Při sexu už jsme se asi po týdnu užívání tabletek vůbec nechránili. Od té doby byl sex asi dvakrát. Teď začínám mít ale obavu, že ty tabletky po přerušení vůbec nemusely už pomáhat. Prosím poraďte mi, ať se nemusím obracet přímo na svého gynekologa. Moc děkuji!!


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Láká vás vyzkoušet vodní dýmku? Pak pozor nejen na infekce!