Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Kiko
Dobrý deň, zdravím vás. Mám 31rokov a som panic. Nikdy v živote som nemal žiadnu priateľku. Pred asi pol rokom som si začal písať so ženami cez Pokec.sk. Po asi dvoch mesiacoch, mi pri každom písaní si začalo vytekať semeno/alebo predejakulačná tekutina?/.Žiadna erotická komunikácia, žiadna erekcia, žiadne vzrušenie, ale napriek tomu ,po niekoľkých minútach úplne bežnej komunikácie mi začne vytekať semeno. Neviem povedať, či veľa alebo málo, ale v podstate po celú dobu, čo si píšeme.Je to dosť nechutné,ale to je asi viac-menej jasné.Dá sa s tým niečo robiť? Vopred ďakujem za odpoveď.


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Láká vás vyzkoušet vodní dýmku? Pak pozor nejen na infekce!