Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Majka
Dobry deň, chcela by som sa svami poradit vo veci ktora ma trapi už zopar rokov.Mam priatela uz 9 rokov, na začiatku bolo vsetko fajn ale asi posledne 3 roky som uplne stratila chut na sex.beriem antikoncepciu uz asi 8 rokov,skušala som ju aj zmenit a nič.moze to byt v tom ze ju vobec beriem?pomohlo by zmenit ju az na ultranizkodavkovu,alebo uplne vysadit?uplneho vysadenia sa bojim nakolko mam uplne rozhadzanu menstruaciu a ked som raz skusila vysadit tak som ju takmer vobec nemala,len ked som isla na injekciu.Dakujem za odpoved.


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Polévka s vůní orientu: jak si připravit domácí Pho Bo