Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Jana
Dobrý den, ráda bych se na Vás obrátila a poprosila Vás o radu. Můj přítel (28) měl v dětství problémy s močovými cestami(zúžené), byl i na operaci a nyní má problémy s erekcí. Při mazlení je vše v pořádku, ale po delší době nebo když dojde na sex, tak "ochabne". Někdy mu stopoření vydrží déle, jindy ne. Velmi se s tím trápí, chtěla bych mu njak pomoci. Měl s tím problémy už dříve. Je možné, že to má souvislost s operací močových cest? Nebo je to spíše psychická porucha?? Předem velmi děkuji za odpověď.


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Láká vás vyzkoušet vodní dýmku? Pak pozor nejen na infekce!