Přeskočit navigaci
 

Zobrazení odpovědi

Lucie
Dobrý den, mám velký problém, jsem pracovně v Tunisu, měla jsem nechráněný pohlavní styk a je to tak 3 neděle co se mi zevnitř na pohlavním orgánu udělali malé pupínky, jako bradavičky, předtím jsem měla nesnesitelné pálení, svědění, výtok, nemám možnost jet za svým gynekologem teď a upřímně zde se mi navštívit gynekologa nechce. Můžete mi poradit, zda na to mohou pomoci nějaké v lékarně dostupné mastičku, léky, antibiotika?!


 
Poradna lékaře

Dobrý den, ráda bych se obrátila na vás.... je to asi týden co se mi na pohlavnim organu ( před hrázi ) se mi udělali ma...

Dobrý den, nejspíše jste se pupínky infikovala po pohlavním styku, pravděpo...

Odpovědi sexuologa Vložit dotaz
Vaše příběhy

OTVORENÝ LIST: SMUTNÁ PRAVDA ZA SUGARDATINGOM Cítim, že sa potr...

pokračování příběhu

 
 
 
Medicínská databáze U Lékaře
 
Cestovní nemoci:  Polévka s vůní orientu: jak si připravit domácí Pho Bo